PRZELEW NATYCHMIASTOWY (ONLINE)
Forma płatności elektronicznej obsługiwana przez: Płatności Shoper (rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Blue Media S.A. bluemedia.pl)
PRZELEW BANKOWY (TRADYCYJNY)
Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, klient otrzymuje mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki.
BLIK
Forma płatności elektronicznej, której dokonujemy za pomocą aplikacji mobilnej zainstalowanej na smartfonie lub innym urządzeniu mobilnym. Jeśli chcemy zapłacić BLIKiem wybieramy tę opcję w systemie mobilnym, który wygeneruje nam sześciocyfrowy kod, którym potwierdzimy transakcję. Gdy chcemy skorzystać z aplikacji musimy posiadać połączenie z internetem, po wygenerowaniu kodu musimy podać go w wyznaczonym miejscu w sklepie internetowym.
KARTY PŁATNICZE
Forma płatności elektronicznej z wykorzystaniem kart płatniczych i kredytowych.
PRZY ODBIORZE (ZA POBRANIEM)
Forma płatności dla Klientów preferujących płatność bezpośrednio kurierowi przy odbiorze zamówienia.